November 05, 2006

MAN, door Michael van Eekeren

Today a post for my Dutch readers only.
Vandaag wat anders. Een kennis van mij, Michael van Eekeren, publiceert deze week zijn eerste boek, en daar wil ik wat publiciteit voor maken vanuit het verre Beiroet. Het boek heet heet MAN. Michael is een kennis uit mijn studententijd die de afgelopen drie jaar bezig is geweest met het schrijven van het boek. Dinsdag wordt het gepresenteerd, maar het boek heeft al de nodige opheffing veroorzaakt in het Gooi. Zie hier en hier. Het schijnt dat Rita Reys boos op hem is. Dat kan alleen maar goeds voorspellen.
Het lijkt me een goed idee voor een kerstcadeau. Ben je daar ook meteen klaar mee. Je zou eigenlijk naar winkel moeten rennen voor een exemplaar, mij is voorspeld dat ‘t een enorme rage wordt. Snel zijn dus. Op naar de eerste honderduizend exemplaren!

En voor de dames; je kunt er ook nog andere leuke dingen mee doen.

Update: And the plot thickens! Het is tot een kort-geding gekomen Dat boek moet je hebben! Wordt een collector's item (vooral dat inlegvel, want dat zie je bij de tweede editie niet meer)

A little publicity here for a change. A friend of mine, residing in the South of France, has published his first novel. It is in Dutch, so my advise is to go out there and buy it (if you’re Dutch).

1 comment:

Michael van Eekeren said...

Tsja, dan moet ik zelf maar iets zeggen, maar wat? Ik kom er nu pas toe om je blog te bekijken. Omdat ik het boek in eigen beheer uitgeef (ik ben de eerste in Nederland die een boek uitgeeft via een commanditaire vennootschap) kwam ik de afgelopen maanden handen, voeten, hersencellen, energie en tijd tekort.
Ik vind het heel leuk dat mijn cover op jouw blog staat met een verhaal. Ook op jouw blog valt het ding (de dingen) ontzettend op.
Wanneer ga jij eigenlijk een boek schrijven?