February 25, 2008

Interlude

Ah, just now and then, when the going gets tough, when street fights are the order of the day, when the price of guns is on the rise and when the stress levels are so elevated that even the smallest amounts of alcohol give you tremendous migraines (and that is a development that causes grave concern with me), it is time for some poffertjes! A Dutch specialty, highly recommended for the frayed Lebanese nerves, although you do need a special pan for it.
I assume we will eventually all get out of this mess, but I do not quite see how right at this moment.
No need to say more. My day ended well. Dimphy & Mieke; hartstikke bedankt!

11 comments:

Marieke said...

O yummie yummie nee echt, ik zit hier te watertanden! k neem aan dat die pan import is? anders ga ik er meteen 1 halen!

Anonymous said...

Ja, pan is import, maar het pannekoekenmeel ook. Met wat baking soda heb je zo poffertjes meel!
S

Anonymous said...

Het zij jullie gegund. Smakelijk!!
D&M

Anonymous said...

what no recipe?

Anonymous said...

lalebanessa, just click at the word "poffertjes" in the text.

Dimphy

Anonymous said...

Wel een beetje gemmen om ons lekker te maken met die smakelijke fotoos! Maar het zij je gegund!

Anonymous said...

Marijke,
Wat zeg ik, ik kom zondag bij jou poffers bakken. En als het zaterdag geen skieen wordt, dan zaterdag.
S

Anonymous said...

Meer pannen nodig???

D&M

Anonymous said...

skieen? lees ik daar skieen? mmm... als het niet zo gemeen was tegenover Marijke zou ik je zo opstoken zaterdag de sneeuw in te duiken - en dan houdt ik me aanbevolen voor een plekje in de achterbak :)

Anonymous said...

Nou, dat is nog eens een goed idee. Maar zaterdag ben ik er denk ik niet vor een uur of 3, zondags wel de hele dag. Kunnen we meteen iets aan parijs doen!

Anonymous said...

Nou, dat belooft een goed weekend te worden dames.
Als jullie weer in Nl zijn, kan ik jullie het volgende adviseren:
www.pannenkoekenboot.nl
Erg leuk en lekker.
Maar in/ na de sneeuw zal het ook best smaken. Veel plezier en wees voorzichtig.

Dimphy